Zaproszenie do współpracy

Aby rozpocząć współpracę z mamaville należy wypełnić 
FORMULARZ WERYFIKUJĄCY

UPROSZCZONE WARUNKI WSPÓŁPRACY

Dołączenie do platformy jest darmowe, nie pobieramy także opłat abonamentowych. Prowizja regularna wynosi 24% + VAT i może się różnić w zależności od indywidualnych ustaleń ze sprzedawcą.

DODANIE I ZARZĄDZANIE OFERTĄ

  1. Ceny na platformie powinny być takie jak na stronie www sprzedawcy
  2. Bardzo prosimy, aby zdjęcia produktów były wysokiej jakości i poza zdjęciami packshotowymi rekomendujemy dodanie zdjęcie lifestylowych znaczącą podnoszących zainteresowanie produktem.
  3. Ofertę można dodać ręcznie przez panel lub zaimportujemy ją za Ciebie na podstawie dostarczonego do nas pliku produktowego (feed produktowy) w formacie xml lub csv.
  4. Sprzedawca powinien na bieżąco uzupełniać dostępną ilość produktów oraz aktualizować ceny w swoim profilu, aby nie wystąpił brak towaru i różnice w cenie w momencie opłacenia zamówienia przez klienta. W

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Sprzedawca zostaje poinformowany o każdym zamówieniu mailowo, a następnie sms- owo w przypadku braku akceptacji zamówienia po upływie 24h.

W momencie otrzymania maila sprzedawca powinien wykonać następujące kroki w panelu sprzedawcy:

  1. Zaakceptować zamówienie - masz na to 24 godziny
  2. Zamówić kuriera z poziomu panelu sprzedawcy, wydrukować list przewozowy wraz z protokołem przekazania przesyłki. List przewozowy należy nakleić na przesyłkę.
  3. Wysłać przesyłkę w podanym przez sprzedawcę czasie dostawy dla danego produktu
  4. Po upłynięciu 14 dniu od dostarczenia przesyłki, w przypadku, gdy nie ma zwrotu, można uznać zamówienie na zakończone i gotowe do rozliczenia

ROZLICZENIA

  1. Zamówienia z danego miesiąca kalendarzowego są rozliczane w kolejnym miesiącu. Najpóźniej do 14 dnia KOLEJNEGO miesiąca będzie wystawiona fv za pośrednictwo od sprzedaży (prowizja) oraz faktura rekompensacyjna za koszty transportu ( wystawione przez sprzedawcę na paragonie).
  2. Płatność pomniejszona o prowizje Administratora jest przelewana na konto Sprzedawcy do 20-ego dnia kolejnego m-ca

W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu bezpośrednio z Opiekunem Sprzedawcy na adres mailowy sprzedawcy@mamaville.pl lub telefonicznie na adres 531 228 282


W naszym sklepie wykorzystujemy pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w przeglądarce internetowej jednak może to uniemożliwić złożenie zamówienia! Więcej informacji