Aby rozpocząć współpracę z mamaville należy wypełnić
FORMULARZ WERYFIKUJĄCY
UPROSZCZONE WARUNKI WSPÓŁPRACY
Dołączenie do platformy jest darmowe, nie pobieramy także opłat abonamentowych. Prowizja regularna wynosi 24% + VAT i może się różnić w zależności od indywidualnych ustaleń ze sprzedawcą.
DODANIE I ZARZĄDZANIE OFERTĄ
- Ceny na platformie powinny być takie jak na stronie www sprzedawcy
- Bardzo prosimy, aby zdjęcia produktów były wysokiej jakości i poza zdjęciami packshotowymi rekomendujemy dodanie zdjęcie lifestylowych znaczącą podnoszących zainteresowanie produktem.
- Ofertę można dodać ręcznie przez panel lub zaimportujemy ją za Ciebie na podstawie dostarczonego do nas pliku produktowego (feed produktowy) w formacie xml lub csv.
- Sprzedawca powinien na bieżąco uzupełniać dostępną ilość produktów oraz aktualizować ceny w swoim profilu, aby nie wystąpił brak towaru i różnice w cenie w momencie opłacenia zamówienia przez klienta. W
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Sprzedawca zostaje poinformowany o każdym zamówieniu mailowo, a następnie sms- owo w przypadku braku akceptacji zamówienia po upływie 24h.
W momencie otrzymania maila sprzedawca powinien wykonać następujące kroki w panelu sprzedawcy:
- Zaakceptować zamówienie - masz na to 24 godziny
- Zamówić kuriera z poziomu panelu sprzedawcy, wydrukować list przewozowy wraz z protokołem przekazania przesyłki. List przewozowy należy nakleić na przesyłkę.
- Wysłać przesyłkę w podanym przez sprzedawcę czasie dostawy dla danego produktu
- Po upłynięciu 14 dniu od dostarczenia przesyłki, w przypadku, gdy nie ma zwrotu, można uznać zamówienie na zakończone i gotowe do rozliczenia
ROZLICZENIA
- Zamówienia z danego miesiąca kalendarzowego są rozliczane w kolejnym miesiącu. Najpóźniej do 14 dnia KOLEJNEGO miesiąca będzie wystawiona fv za pośrednictwo od sprzedaży (prowizja) oraz faktura rekompensacyjna za koszty transportu ( wystawione przez sprzedawcę na paragonie).
- Płatność pomniejszona o prowizje Administratora jest przelewana na konto Sprzedawcy do 20-ego dnia kolejnego m-ca
W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu bezpośrednio z Opiekunem Sprzedawcy na adres mailowy sprzedawcy@mamaville.pl lub telefonicznie na adres 531 228 282