Poznaj marki Mamaville od podszewki: Momtobe

Mamaville powstało z misji wspierania polskich marek, kreatywnych projektantów i rodzimych producentów, którzy w ofercie mają oryginalne produkty dla kobiet w ciąży, mam i dzieci. Pragniemy promować najciekawsze marki, które mogą zainteresować te z Was, które spodziewają się pociechy lub właśnie powitały ją na świecie. Jedną z takich marek jest z pewnością Momtobe - producent ekskluzywnej bielizny dla mam, stworzonej z myślą o potrzebach kobiet w ciąży i karmiących. Chcielibyśmy, byście nieco bliżej poznali tę markę, jej historię oraz twórców. 

Momtobe, jako marka bielizny dla kobiet w ciąży i karmiących, zachwyca nas stylowymi, bardzo kobiecymi, zmysłowymi wzorami, które prezentują się prawdziwie ekskluzywnie. Producent udowadnia, że bielizna dla mam nie musi być nudna, nieestetyczna i banalna. Modny design, finezyjne detale, intrygujące fasony - tego chcą wszystkie kobiety, jeśli chodzi o bieliznę, również w czasie ciąży lub po porodzie. Każda mama zasługuje na to, by czuć się pięknie, seksownie i elegancko. 

bielizna dla kobiet karmiących i w ciąży bielizna dla kobiet w ciąży

1. Kim są założyciele marki Momtobe - jak to się wszystko zaczęło i co było impulsem do stworzenia marki?

Założycielami marki jest wielopokoleniowa, rodzinna firma, która szyciem bielizny zajmuje się od prawie 30 lat. Pomysł na markę zrodził się z potrzeby – Synowej brakowało na rynku pięknej kobiecej bielizny dla Mam, w której mogłaby karmić. Impulsem była też chęć stworzenia czegoś nowego na polskim rynku bielizny, czegoś kto nikt się nie odważył do tej pory pokazać.

2. Jaki mieliście plan za zbudowanie marki? Jakie produkty macie w swojej ofercie? 

Plan był prosty – wykorzystując know-how, park maszyn, zaplecze produkcyjne stworzyć markę opartą o społeczności Mam online i ich opinii i potrzebach. Słuchaliśmy i słuchamy cały czas Mam, czego potrzebują, na co zwracać uwagę, co im się podoba. Założycielkami też są Mamy, które chciały w ofercie Momtobe koronek, kobiecości, ale i wygody. Stąd w naszej ofercie biustonosze w całości koronkowe typu Soft, bawełniane ale z pięknymi zdobieniami, odpinane od przodu, podszyte specjalnie zaprojektowaną gumą Momtobe czy braletki, które często zostają z Mamami już po karmieniu.

3. Jak wspominacie pierwszy rok tworzenia marki? Co było największym wyzwaniem?

To był trudny rok bo wiedzieliśmy, że mamy fajne produkty, ale potrzeba było czasu, żeby przebić się w świadomości Mam. Pomału jednak Mamy przekonały się czym są produkty Momtobe, że warto zaufać polskiej produkcji.

4. Kiedy poczuliście, że to jest to i uwierzyliście, że Wasz projekt to sukces?

Od początku. Nie było takiej bielizny na rynku, nikt nie mówił o softach (rodzaj kroju biustonosza) czy baletkach jako bieliźnie dla Mam. Byliśmy wręcz pewni, że Mamom taki produkt się spodoba, bo tworzyły go też Mamy.

bielizna do karmienia biustonosz do karmienia

5. Które z Waszych produktów stały się z bestsellerami. Dlaczego Waszym zdaniem stały się one hitem i je wybierają klienci? 

Zdecydowanie modele Flow Soft, Prestige Soft i Unique Soft. To unikatowe wzory pod względem wizualnym – są koronkowe i mają ozdobne ramiączka, plecy czy dekolt. To robi zdecydowanie różnice w stosunku do tego, co oferuje rynek.

6. Skąd czerpiecie inspiracje tworząc nowe produkty? Czy planujecie wkrótce jakieś innowacje lub nowe projekty? 

Planujemy nieustannie nowe modele. Nie wszystkie oczywiście trafiają do produkcji i sprzedaży. Inspirują nas Mamy. To ich słuchamy co im się podoba, co chcą nosić, w czym karmić swoje maluchy. Natychmiast wprowadzamy to w życie i testujemy. Gdy jesteśmy pewni, że to będzie to hit pod każdym względem – praktyczności, designu, funkcjonalności, technologii szycia, bezpieczeństwa podczas karmienia – produkt trafia do sprzedaży.

Co do innowacji – niedługo pojawi się produkt, którego jeszcze nie było w świecie bielizny dla Mam. Połączymy kilka pomysłów w jeden i samo karmienie będzie też dużo łatwiejsze.

7. Własna firma i jakie wyrzeczenia się z tym wiążą. Czy udało Wam się znaleźć złoty środek w prowadzeniu biznesu i zajmowaniem się rodziną i domem? 

Własna firma to praca 24h na dobę. To zmartwienie, jeśli chodzi o planowanie produkcji i zarządzenia personelem. Fakt, że to firma rodzinna, wielopokoleniowa, czasami powoduje, że gdy brakuje rąk do pracy, my zawsze zrobimy to wspólnie po godzinach. Niestety ma to swoje minusy – w domu praca to często temat wiodący.

https://mamaville.pl/marki/momtobe-385 bielizna dla kobiet w ciaży

8. Jakie trendy na rynku dziecięcym zauważacie? Które z nich oceniacie najbardziej pozytywnie? 

Trendy na rynku dziecięcym, które według nas są bardzo pozytywne, to na pewno skierowanie się ku naturalnym produktom. Rodzice przykładają dużo uwagi, aby rzeczy dla ich pociech były jak najwyższej jakości, umożliwiały i wspierały rozwój dziecka. Coraz większą wagę zwracają także na środowisko naturalne, dlatego odchodzą od kupowania produktów wykonanych z plastiku, a stawiają na produkty naturalne, posiadające właściwości antyalergiczne i antybakteryjne, a więc idealne dla dzieci.

9. Jakie 3 rady dalibyście osoby, które dopiero myślą o stworzeniu swojego biznesu? 

Po pierwsze poświęć się temu w 100% - niech to nie będzie biznes przy okazji. Po drugie zaplanuj sukces marki i poznaj odbiorcę. Na koniec przez pryzmat własnych doświadczeń możemy powiedzieć – działaj małymi krokami, a nie od razu na głęboka wodę.

10. Na koniec jeszcze pytanie do was jako rodziców o wskazanie produktu z branży dziecięcej, który według Was jest bestsellerem i ułatwił Wam opiekę nad dzieckiem (może być więcej niż jeden)?

Nam życie ułatwił otulacz dla noworodka, a ostatnio interaktywne książki z piórem, które mówi.


W naszym sklepie wykorzystujemy pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w przeglądarce internetowej jednak może to uniemożliwić złożenie zamówienia! Więcej informacji