specjalista ds obslugi sklepu internetowego

W związku z nieustającym rozwojem, poszukujemy do naszego zespołu Mamaville zaangażowanego i pełnego entuzjazmu SPECJALISTY DS OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO  

Praca w pełnym wymiarze czasowym, w głównej mierze zdalna

Jeśli jesteś osobą dobrze zorganizowaną, zaangażowaną, komunikatywną to czekamy na Ciebie!

Platforma Mamaville.pl działają już od ponad 2 lat i jest uzupełnieniem Targów Mamaville,  działających od ponad 5 lat w  6 miastach w Polsce - obecnie najpopularniejszych i największych targami dla mamy i dziecka skierowanymi do konsumentów. Obecnie platforma mamaville.pl, będąca sklepem internetowym typu marketplace posiada w swoim portfolio ponad 8000 produktów. Rozwijamy się w ekspresowym tempie a przed nami wiele nowych wyzwań i ciagle rozbodowdujemy zespół

 

TWOJA przyszłość z nami:

-  Odpowiadanie na zapytania mailowe Klientów sklepu internetowego oraz zapytań telefonicznych

-  Rozwiązywanie i wyjaśnianie spraw, z którymi zgłaszają się Klienci (zapytania o zamówienia, reklamacje, zwroty itp.)

-  Obsługa platformy e-commerce, weryfikowanie poprawności działania strony internetowej i aplikacji mobilnej

-  Współpraca z innymi działami firmy – marketing, opiekuni sprzedawców strategicznych

-  Współpraca z firmami kurierskimi i dystrybutorami/sprzedawcami

-  Zarządzanie obiegiem dokumentów związanych z realizacją targów oraz prowadzenie baz klientów firmy

-  Dbanie o wizerunek marki Mamaville wśród Klientów

-  Monitorowanie wyników prowadzonych działań, rekomendowanie zmian oraz wychodzenie z własnymi inicjatywami

 

TWOJA teraźniejszość

-  Swobodnie obsługujesz komputer i oprogramowanie biurowe (Word, Excel i programy pocztowe)

-  Posługujesz się poprawną polszczyzną zarówno w mowie jak i w piśmie

-  Jesteś dyspozycyjna w pełnym wymiarze czasowym od poniedziałku do piątku w zakresie godzinowym 9-17 – możesz pracować - można pracować zdalnie lub w Warszawie w przestrzeni co-working

-  Dobrze radzisz sobie w pracy w dynamicznym, szybko zmieniającym się środowisku, szybko dostosowujesz się do zmian

-  Jesteś samodzielna, komunikatywna, łatwo nawiązujesz kontakt z klientami

-  Cechuje Cię konsekwencja, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań

Mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta oraz znajomość jęz. angielskiego na poziomie komunikatywnym

DLACZEGO warto:

- oferujemy pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie targowej i sprzedaży on-line z ugruntowaną pozycją na rynku

- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i tworzenia struktury organizacyjnej

- możliwość rozwoju zawodowego;

- możliwość elastycznego miejsca pracy

 

 

JEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANA/Y, NAPISZ NAM COŚ O SOBIE LUB WYŚLIJ CV NA MARKETING@MAMAVILLE.PL


W naszym sklepie wykorzystujemy pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w przeglądarce internetowej jednak może to uniemożliwić złożenie zamówienia! Więcej informacji